Web bez návštěvníků, to nejde

Grafiku máme, programátor dělá co má, zaměstnanci poctivě pracují pod dravčím pohledem mým a já mám pocit, že vše jde zatím dobře. Až na jednu věc, tu nejdůležitější. Nemáme návštěvníky. Tedy máme, ale ne mnoho, čísla by mohla být mnohem lepší, alespoň já jsem si je tak představoval. Měl jsem obavy, zda jsem neměl velké oči, ale ukázalo se, že neměl, chtělo to jen přibrat ty správné lidi. Lidi zaměřené na SEO optimalizaci s bandou copywriterů píšících po večerech PR články na ta nejrozmanitější témata.

Obrátil jsem se na ty pravé

Vymyslel jsem pár klíčových slov, zadal objednávku a nemusel se o nic starat. Zní to jednoduše, ale firma se skutečně o vše postarala za mne, návštěvnost se zvýšila a já to měl bez nejmenších starostí a chvíli jsem si mohl dát nohy na stůl a tvářit se jako velký zvíře z amerického filmu. Do chvíle, než mi zavolal programátor. Alespoň, že ty články byly v pořádku.